SODI Rental – motokáry nejvýznamějšího světového výrobce – jediné na světě, které jsou od začátku vyvíjeny speciálně pro půjčovny. Vyznačují se vysokou spolehlivostí, velice nízkými provozními náklady a skvělými jízdními vlastnostmi. Více o značce SODI se dozvíte zde.
Motokáry světového výrobce č. 1 z této řady jsou jako jediné na světě od začátku vyvíjeny jako speciály pro půjčovny.
V čem je ten zásadní rozdíl?
Zatímco u závodních motokár je primárním cílem výkon, rychlost, stabilita při vysokých rychlostech apod., pro půjčovny jsou důležité jiné parametry:
• snížené náklady na provoz
• vysoká odolnost dílů i při „neodborné“ jízdě“
• minimální náklady na provoz
• skvělé jízdní vlastností
Většinu modelů motokár máme skladem, takže si je můžete ihned vyzkoušet v praxi.
Nabízíme nejen prodej, ale i pronájem motokár – třeba na hodinu nebo na rok, a to za nejférovějších možných podmínek – platíte pouze motohodiny, žádné jiné poplatky.
K dispozici je Vám i široký výběr ojetých motokár SODI z celého světa. V případě Vašeho zájmu nám nechte vzkaz.
SODI GT 2 – celosvětový etalon motokáry
V průběhu let se GT 2 stala „nejoblíbenější volnočasovou motokárou na světě“.
Na základě pokročilých technologických znalostí Sodicart byla SODI GT 2 navržena tak, aby byla vhodná pro kryté i venkovní dráhy půjčoven. Jde o nejuniverzálnější motokáru ve své třídě, která je výjimečná svým poměrem cena / kvalita.
GT 2 také přináší velmi nízké provozní náklady, jednoduchost použití a údržby, a navíc i moderní design a vysoké bezpečnostní standardy, charakteristické pro motokáry SODI. Technologie, použité při vývoji a výrobě, jsou založeny na poznatcích, shromážděných při mnoha různých provozních podmínkách po celém světě.
výjimečná spolehlivost
jedinečný jízdní komfort a skvělé jízdní vlastností
vynikající protinárazová stabilita (ochranné prvky THR, vyztužené polyetylénem, odolné vůči nárazu a oděru)
ochranný oblouk + bezpečnostní pásy
dálkové ovládání, umožnující zastavit motokáru nebo omezit její rychlost
brzda v součinnosti s plynem (při brždění není možné přidávat plyn)
polstrované skořepinové sedačky (plně nebo bočně ve velikostech XL a XXL)
seřiditelné skořepinové sedačky
brzdové světlo
rozšířené bočnice
sada polepů
verze „Jízda na ledu“
Trubkový rám ze zdvojených axiálních trubek z PPS chrom-molybdenové oceli se dvěma nosníky.
Podlaha z leštěné nerezové oceli.
Strojně obráběné zesílené hliníkové ráfky.
Strojně obráběné náboje kol.
Čepy náprav o průměru 20 mm, vyrobené z vysokopevnostní chrom-molybdenové oceli.
Pružné nylonové spojovací tyče řízení.
Objímka sloupku řízení z vysokopevnostního hliníku, vyrobená z jednoho kusu.
Třípaprskový volant z oceli s vysokou mezí pružnosti.
Ergonomická skořepinová sedačka s polyetylénovou výztuží (velikosti XL a XXL).
Pedály pro dvě velikosti nohou.
Hydraulické brzdy se samoseřizovacími destičkami a vzduchem chlazenými kotouči.
Jedináctilitrová nádrž (zesílená, s integrovanou palivovou hadicí a drahou pro návrat paliva do nádrže).
Vakuové benzínové čepadlo.
Úchyt motoru integrovaný do konstrukce rámu umožňuje snížit těžiště.
Řemenový převod RS s prodlouženou životností (pro verzi Honda 390 cm3 vysoce odolný řetěz s napínákem s o-kroužky).
Zadní náprava se třemi ložisky.
Ochranné prvky a karoserie odolné vůči nárazu a oděru (polyethylén THR).
Zakrytování motoru a všech horkých a otočných částí, účinné při libovolné poloze sedačky.
Plně přizpůsobitelná karoserie (na vyžádání).
Honda GX200 cm3 (vybavena hydraulickým spojkou a omezovačem)
Honda GX270 cm3 (vybavena hydraulickým spojkou a omezovačem)
Honda GX390 cm3 (vybavená suchou spojkou a spojkovou skříní Sodicart)
Standardy NFS52-002
„Technická a bezpečnostní pravidla pro motokáry. FFSA“
„Doporučení CIK-FIA pro volnočasové motokáry“
Motokáry nyní k odběru s velkou slevou výborný stav rovnou do provozu.
Nejnovější interaktivní technologie pro realné motokáry Sodi.