SODI Rental – motokáry nejvýznamějšího světového výrobce – jediné na světě, které jsou od začátku vyvíjeny speciálně pro půjčovny. Vyznačují se vysokou spolehlivostí, velice nízkými provozními náklady a skvělými jízdními vlastnostmi. Více o značce SODI se dozvíte zde.
Motokáry světového výrobce č. 1 z této řady jsou jako jediné na světě od začátku vyvíjeny jako speciály pro půjčovny.
V čem je ten zásadní rozdíl?
Zatímco u závodních motokár je primárním cílem výkon, rychlost, stabilita při vysokých rychlostech apod., pro půjčovny jsou důležité jiné parametry:
• snížené náklady na provoz
• vysoká odolnost dílů i při „neodborné“ jízdě“
• minimální náklady na provoz
• skvělé jízdní vlastností
Většinu modelů motokár máme skladem, takže si je můžete ihned vyzkoušet v praxi.
Nabízíme nejen prodej, ale i pronájem motokár – třeba na hodinu nebo na rok, a to za nejférovějších možných podmínek – platíte pouze motohodiny, žádné jiné poplatky.
K dispozici je Vám i široký výběr ojetých motokár SODI z celého světa. V případě Vašeho zájmu nám nechte vzkaz.
RT 8 – inovativní a uchvacující
Po mimořádném celosvětovém úspěchu modelu Sodi RX 7 je uvedení RT 8 další průlomovou událostí na trhu s motokárami pro půjčovny
Společně s ultra-moderním a výjimečným designem se RT 8 může právem chlubit špičkovými pokrokovými technologiemi, založenými na třicetiletých zkušenostech našeho oddělení pro výzkum a vývoj.
Díky patentovanému systému bočních chráničů, unikátnímu stavitelnému sedadlu a pedálům, univerzálnímu kloubovému řízení a mnoha dalším inovacím Vám RT 8 přinese dokonalou spokojenost – jak z hlediska zážitků na trati, tak z hlediska extrémně nízkých provozních nákladů.
RT 8 je bezpochyby nejinovativnější a nejúchvatnější motokárou na světě, která by neměla chybět v žádné půjčovně.
mimořádná spolehlivost
vynikající protinárazová stabilita (ochranné prvky THR, vyztužené polyetylénem, odolné vůči nárazu a oděru)
jedinečný jízdní komfort
konstrukce z oboustranně profilované PSS chrom-molybdenové oceli – dle posledních výsledků naší laboratoře pro výzkum a vývoj
tyč řízení, která kombinuje maximální pohodlí při řízení a obratnost motokáry
integrovaná podlaha kryje nádrž a současně poskytuje dokonalou ochranu pro řidičovy nohy
vysoká úroveň nastavitelnosti (výška a délka pedálů, nastavitelná skořepinová sedačka na objednávku)
patentovaná integrovaná ochrana pro výrazné snížení následků nárazu (HEAD)
plně přizpůsobitelná karoserie (na vyžádání)
nový Sodi Ultra Concept design
Konstrukce z oboustranně profilované PSS chrom-molybdenové oceli se třemi nosníky.
Černá plastová podlaha, kryjící nádrž.
Strojně obráběné zesílené hliníkové ráfky.
Strojně obráběné náboje kol.
Pružné nylonové spojovací tyče řízení.
Objímka sloupku řízení z vysokopevnostního hliníku, vyrobená z jednoho kusu.
Nový třípaprskový volant SODI z oceli s vysokou mezí pružnosti.
Ergonomická seřiditelná skořepinová sedačka, s polyetylénovou výztuží (velikosti XL a XXL).
Plně nastavitelné pedály (pro velikost a délku nohou).
Samoseřizovací hydraulické brzdy.
Jedináctilitrová nádrž Sodikart (zesílená, s integrovanou palivovou hadicí a drahou pro návrat paliva do nádrže).
Vakuové palivové čerpadlo.
Integrovaný úchyt motoru (snížené těžiště)
Řetězové kolo z kompozitního materiálu, uzpůsobené pro rychlou demontáž.
Řemenový převod RS s prodlouženou životností (pro verzi Honda 390 cm3 vysoce odolný řetěz s napínákem s o-kroužky).
Zadní náprava Ø 50 mm se 2 ložisky.
Ochranné prvky a karoserie odolné vůči nárazu a oděru (polyethylén THR).
Zakrytování motoru a všech horkých a otočných částí, účinné při libovolné poloze sedačky.
Plně přizpůsobitelná karoserie (na vyžádání)
přední LED světlo
ochranný oblouk + bezpečnostní pásy 3 nebo 5 bodové
dálkové ovládání, umožnující zastavit motokáru nebo omezit její rychlost
brzda v součinnosti s plynem (při brždění není možné přidávat plyn)
polstrované plastové sedačky (plně nebo bočně ve velikostech XL a XXL)
seřiditelné skořepinové sedačky
brzdové světlo
box na závaží
ultra tichá verze s tlumičem výfuku
katalyzátor
sada polepů
Honda GX200 cm3 (vybavená hydraulickou spojkou a převodovkou)
Honda GX270 cm3 (vybavená hydraulickou spojkou a převodovkou)
Honda GX390 cm3 (vybavená suchou spojkou a spojkovou skříní Sodicart)
Standardy NFS52-002
„Technická a bezpečnostní pravidla pro motokáry. FFSA“
„Doporučení CIK-FIA pro volnočasové motokáry“
Motokáry nyní k odběru s velkou slevou výborný stav rovnou do provozu.
Nejnovější interaktivní technologie pro realné motokáry Sodi.