SODI Rental – motokáry nejvýznamějšího světového výrobce – jediné na světě, které jsou od začátku vyvíjeny speciálně pro půjčovny. Vyznačují se vysokou spolehlivostí, velice nízkými provozními náklady a skvělými jízdními vlastnostmi. Více o značce SODI se dozvíte zde.
Motokáry světového výrobce č. 1 z této řady jsou jako jediné na světě od začátku vyvíjeny jako speciály pro půjčovny.
V čem je ten zásadní rozdíl?
Zatímco u závodních motokár je primárním cílem výkon, rychlost, stabilita při vysokých rychlostech apod., pro půjčovny jsou důležité jiné parametry:
• snížené náklady na provoz
• vysoká odolnost dílů i při „neodborné“ jízdě“
• minimální náklady na provoz
• skvělé jízdní vlastností
Většinu modelů motokár máme skladem, takže si je můžete ihned vyzkoušet v praxi.
Nabízíme nejen prodej, ale i pronájem motokár – třeba na hodinu nebo na rok, a to za nejférovějších možných podmínek – platíte pouze motohodiny, žádné jiné poplatky.
K dispozici je Vám i široký výběr ojetých motokár SODI z celého světa. V případě Vašeho zájmu nám nechte vzkaz.
Sodi RX 8, nástupce slavné RX 7, představuje novou a inovativní generaci motokár pro půjčovny.
Výjímečný nový design a unikátní technologické inovace (Proslide, HEAD systém, nastavitelné sedadlo, nastavitelný mechanizmus pedálů…) – to je RX 8. Díky vyhlášené spolehlivosti a minimálním nákladům na údržbu představuje pro půjčovny silnou ekonomickou výhodu. Nabízí vynikající poměr mezi cenou a kvalitou, spolehlivostí, designem a provozními náklady.
RX8 je krásná, bezpečná, snadno ovladatelná a spolehlivá… vše, co potřebujete!
mimořádná spolehlivost
vynikající protinárazová stabilita (systém PROSLIDE, polyetylénový ochranný systém, odolný vůči nárazu a oděru)
bezkonkurenční absorpce energie (HEAD systém)
integrovaná podlaha, kryjící palivovou nádrž a poskytující dokonalou ochranu pro řidičovy nohy
seřiditelné prvky pro přizpůsobení řidičovi (délka nohou, velikost chodidla)
seřiditelná skořepinová sedačka pro řidiče od výšky 1,4 m až do 1,9 m (na objednávku)
Konstrukce z oboustranně profilované PSS chrom-molybdenové oceli se třemi nosníky.
Černá plastová podlahy, kryjící nádrž.
Strojně obráběné zesílené hliníkové ráfky.
Strojně obráběné náboje kol.
Pružné nylonové spojovací tyče.
Objímka sloupku řízení z vysokopevnostního hliníku, vyrobená z jednoho kusu
Nový třípaprskový volant SODI z oceli s vysokou mezí pružnosti
Ergonomická seřiditelná skořepinová sedačka, s polyetylénovou výztuží (velikosti XL a XXL).
Plně nastavitelné pedály (pro velikost a délku nohou).
Samoseřizovací hydraulické brzdy.
Jedináctilitrová nádrž Sodikart (zesílená, s integrovanou palivovou hadicí a drahou pro návrat paliva do nádrže).
Vakuové palivové čerpadlo.
Integrovaný úchyt motoru (snížené těžiště)
Řetězové kolo z kompozitního materiálu, uzpůsobené pro rychlou demontáž.
Řemenový převod RS s prodlouženou životností (pro verzi Honda 390 cm3 vysoce odolný řetěz s napínákem a o-kroužky)
Zadní náprava se třemi ložisky.
Ochranné prvky a karoserie odolné vůči nárazu a oděru (polyethylén THR).
Zakrytování motoru a všech horkých a otočných částí, účinné při libovolné poloze sedačky.
Plně přizpůsobitelná karoserie (na vyžádání).
Motokáry nyní k odběru s velkou slevou výborný stav rovnou do provozu.
Nejnovější interaktivní technologie pro realné motokáry Sodi.