Nový model motokáry Sodi byl poprvé oficiálně představen na výstavě v Německém Offenbachu jako hlavní novinka letošního roku 2018, tato motokára nese označení RSX její nejviditelnější změnou je design s ostrými rysi a kapotáží s rychlo uchycením a tím pádem poskytuje i snadnou demontáž a nasazení všech krytů při pravidelných servisních činnostech.
Mezi další důležité vylepšení je, že motokáry dostali nové baterie s vyšší kapacitou a nižší hmotností a k tomu ještě úspornější motory s redukovanou spotřebou. A na tom je nejlépe vidět, že vývoj motokár Sodi se neustále posunuje kupředu. SODIKART ani nečeká, až konkurence překoná nebo se přiblíží hmotnosti a jízdním vlastnostem stávajícímu modelu RTX a vypálí na trh s tímto novým a ještě lepším modelem již nyní, ihned jakmile je vše otestováno a připraveno do ostrého provozu motokárových půjčoven. S tímto modelem přichází i nový volant odkazující se na vzhled F1, protože jeho vzhled lépe koresponduje s novými ovládacími prvky umístěných přímo na volantu jako je boost tlačítko, pomocí kterého je možné krátkodobě přidat výkon motokáry na vyšší rychlostní stupeň.
Motokára Sodi má v základním provedení 4 rychlostní stupně a tak je možné na jednom stroji uspokojit všechny věkové a výkonnostní kategorie zákazníků. Obvykle je první rychlostní stupeň velmi pomalý buď jako bezpečná rychlost pro vjezd do depa nebo pro začínající děti, které se teprve seznamují s jízdou na motokáře. Druhý rychlostní stupeň je nastaven pro děti a „dospělé“, kteří si nejsou zcela jistí ovládáním motokáry. Třetí rychlostní stupeň motokáry je obvykle vhodný pro širokou veřejnost a uspokojí obvykle 80% návštěvníků. Pro dobré jezdce je ještě naštěstí možnost přepnout na 4. rychlostní stupeň a tak udělat radost všem pravidelným jezdcům, kteří si to zaslouží. Výhodou je, že na elektro motoru je možné kompletně nastavit průběh kroutícího momentu a modelovat tím výkonovou křivku každého rychlostního stupně motokáry. Nejedná se tak pouze o omezení maximální rychlosti motokáry, proto například u rychlostního stupně pro děti (obvykle dvojka) je nástup výkonu motoru velmi pozvolný, tak aby se motokára s malými dětmi rozjížděla pomalu, plynule a nedostávali se do smyku. Tyto rychlostní stupně se nastaví podle každé trati a přání zákazníka jak přesně potřebuje. Tato vlastnost elektrické motokáry pak vynikne zejména v kombinaci s ergonomickou Sodi RSX, která má nastavitelné pedály, sedadlo a navíc ještě výšku volantu a tak se může přizpůsobit dětskému i basketbalistickému jezdci a padnout mu tak pěkně do ruky.
Takže když se vrátím k tlačítku Boost, tak mi vlastně nabízí rozšíření základních rychlostních stupňů o další 3 rychlostní stupně, a tím pádem mám na jednom elektrickém stroji možnost prodávat až sedm plnohodnotných produktů, jako například dětská jízda a dětská jízda s tlačítkem boost což je zcela jiný zážitek. Větší škála produktů je jistě motivujícím prvkem pro většinu zákazníků, aby mohli dosáhnout na nějaký ten jízdní benefit a tím strávit více času a peněz u motokár. Tlačítko boost umožní krátkodobé přeřazení na vyšší rychlostní stupeň a tak díky vyššímu kroutícímu momentu motoru je dotek na tlačítko okamžitě patrný. Může se použít na předjížděcí manévr nebo na výjezd ze zatáčky při nepovedeném průjezdu. Funkce boost je nastavena tak, že pokud držím modrý knoflík, zvýším rychlost motokáry jen po dobu stlačení a patřičný čas se mi odečte z přednastaveného kreditu, který obdrží jezdec před každou jízdou takže s každou sekundou musí šetřit velice rozvážně.
Dnes již tyto motokáry hbitě jezdí na motokárové trati v Trenčíně.
27.7.2018
Motokáry nyní k odběru s velkou slevou výborný stav rovnou do provozu.
Nejnovější interaktivní technologie pro realné motokáry Sodi.