Mezi novinkami budeme nově představovat zajímavé tratě, projekty a koncepty týkající se motokárových půjčoven a vše co s tím souvisí. Pro první článek tohoto typu jsme vybrali vyjímečnou dráhu a to hned z několika důvodů. Pokud Vás zajímá v čem se liší od ostatních a jaké jsou plány do budoucna rádi se o to podělíme.
V motokárovém komplexu MAX 60 v Bratislavě koncem minulého roku dokončilI svůj kompletní přechod ke značce Sodi a na svoji krásnou indoorovou trať pořídili elektrické motokáry sodi RTX s Lithiovými bateriemi . Po zásadním rozhodnutí o výměně celé flotily stávajících motokár bylo očekávání nových strojů z jistou dávkou nervozity zákazníků i majitele veliké, ale kýžený efekt na sebe nenechal dlouho čekat a vyjímečné jízdní vlastnosti a celkový koncept elektrické motokáry nadchl všechny a nyní panuje spokojenost s tímto krokem, jak nám potvrdil majitel tratě pan Dobrota.
Dnes je to zatím jediná trať ve střední evropě s tímto konceptem, kde v nové moderní hale provozují na asfaltovém povrchu pouze elektrické motokáry plus je součástí areálu i krásná venkovní trať, kterou brázdí benzínové stroje sodi RT8 s motorem Honda GX270 9koní. Motokáry jsou plně vybaveny kompletními světly ( přední, zadní a brzdové ), dovažovací systémy, nastavitelná sedadla, pedály i volanty navíc ještě samolepky jsou sladěny do Slovenské trikolóry plus další vychytávky z nabídky SODIKART. Venkovní okruh je opět na nejvyšší úrovni a s bezpečnostními bariérami PROTEX vypadá trať neustále skvěle. Jeden z důvodů je mimo jiné i dobře navržená kompozice tratě, kde netrpí ani motokáry ani bariéry a tak po dvou sezónách vzhled nezměnil svůj půvab.
Na návrhu tratě jsme fyzicky spolupracovali na místě při reálných testech s motokárami, kdy jsme vybírali z 8 návrhů tratí, ladili převody pro různé varianty a zkoušeli optimální nastavení. Nakonec zvítězil návrh tratě č. 6, který získal nejvíce hlasů, protože je rychlý zároveň bezpečný a proto odpovídá fylozofii atraktivnosti pro jezdce při zajištění maximální ochraně zdraví návštěvníků.
Ač by to mohlo vypadat, že tomuto motokárovému centru není co vytknout, i tak neustále investují a už tak špičkový motokárový areál vylepšují a to stále v duchu nejvyšší úrovně. Ve světle takto nastavené cesty pak ani nepřekvapí, že jsou podle svých slov stále na začátku a v přesném tříletém plánu prodělá areál další významné změny. Proto je určitě dobré tento okruh nadále sledovat. Již tento rok po necelých dvou sezónách čeká venkovní trať opět obměna vozového parku a nynější flotilu by měla nahradit novinka letošní sezóny 2017 nejmodernější model SR5 se skvělými jízdními vlastnostmi a novým konceptem nárazníků. Pokud by měl někdo zájem o současnou flotilu RT8 v perfektním stavu a v plné výbavě jistě budou v krátkém čase k dispozici.
Motokáry nyní k odběru s velkou slevou výborný stav rovnou do provozu.
Nejnovější interaktivní technologie pro realné motokáry Sodi.